lördag 16 april 2016

Dejlige Denmark

Vi har tagit time-out och åkt iväg. Först ett stopp i Långasand hos mor och far och sedan gick vi igår upp i ottan och tog båten till Grenå. Bor på bästa Hotell Propellern i Billund. Igår eftermiddag och kväll var vi och badade på Lalandia. Jag åkte rutschkana så jag fick blåmärken. Sen hängde Jon och jag i den varma bubbelpoolen. Jag tycker det är för kallt i de flesta simhallar. Ändra gärna på det.
Idag har vi varit på Legoland. Det har inte varit det finaste vädret. Men vi fixade till det rätt bra och åt medan det regnade som mest. Jag och Jon har hängt ihop mest idag. Vi brukar göra det här eftersom ingen av oss gillar berg och dalbanor. Peter åkte så han blev illamående... Nu ligger vi och slappar på hotellrummet. Jon bygger lego. Ok, jag vet, han har en del, men mitt hjärta och själ blöder så han fick köpa lite till. Man kan nog inte få för mycket lego 😉
Snart blir det en liten tur till affären för handling av mat. Ikväll blir det nog lite småplock på rummet. Och mys.
Här kommer lite blandade bilder. Både från den vackraste plats på jorden, Långasand, och sen härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar