torsdag 12 november 2015

Holaveden

I onsdags kväll var jag på restaurang. Och förra torsdagen också. Det börjar bli en vana. Förra veckan var det med mannen och igår var det en födelsedagspresent från jobbet. Tack för den! Det har varit Aioli (tapasrestaurang) och Bellos (mycket mysig). Kan rekommendera båda två.

Ibland önskar man att man vore en katt. De är rätt bekymmerslösa. Våran lilla Zelda är en sköning. Hon leker som en galning. Jagar och jagas av Messi runt, runt här hemma. Eller leker med legobitar. Hon gömmer sig bakom en gardin och lurpassar och sedan hoppar hon på den. Men sedan blir hon helt slut och bara sover. I flera timmar. Det ser så skönt ut.



Jag har en vän, en från min sportiga gen. Han är snäll. Och gillar längdskidor. Och löpning. Och cykling. Han har några andra vänner också som gillar ungefär samma saker. Tillsammans har de kört igång en utmaning under november månad. Helt underbart! Ni kan läsa om det här:
http://holaveden.blogg.se/2015/november/motivera-mig.html ( läs gärna hela bloggen, den är fantastiskt bra (lite reklam;))



Det gör mig så rörd att det finns så många människor som bryr sig om. Alla ni som med några ord talar om att ni vet, tex genom att hälsa och nämna något om Paris. Då vet jag att ni läser och vet. Men mer behöver man inte nämna. Ni som skriver något fint på min facebooksida eller skicka ett meddelande. Eller ni som hör av er och vill ut och gå eller kommer med fika eller hänger med Peter på ett träningspass. Gillar er skarpt!

Ha en fin helg!

Kram Fredrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar