söndag 13 april 2014

Sjukstuga

Både Peter och jag är förkylda. Det är ju verkligen inget man kan rå för men det är otroligt tråkigt.  Rullade ändå sakta runt på fredagens pass i mörkret. Det var kul, men oj så svårt! Tyvärr var min stämplingspinne ur funktion så någon tid fick jag inte. Pappa körde också runt och hans pinne funkade inte heller. Det är nytt stämplingssystem. Räcker att åka förbi kontrollen så registreras det.  Verkar smidigt! Om det funkar...
I lördags stod jag och Peter över långdistansen. Jag körde istället runt med Måns i klassen Cool Kids. Vi var ute en timme och han var ganska duktig på att ta ut vägval.  Jon och Peter trampade också runt några kontroller. Jon tyckte det var jättekul! För pappa gick det ganska bra. Det var fin bokskog och vädret var strålande.
Eftersom vi var krassliga så hoppade vi över eftermiddagens träning och åkte hem för att äta. Tog en tur till Hammenhög sedan. Gammal ruin som varit en borg eller slott.  Perfekt ställe att leka kurragömma på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar