torsdag 10 april 2014

Life goes on

Hej där! Det var ett tag sen jag skrev och mycket har hänt sedan dess. Har funderat många gånger på att skriva här om vad som hände efter Polenresan, men har inte kännt så stort behov av att berätta. De flesta av er som läser här vet ju att jag hade en liten paus från det sk vanliga livet från mitten av juli till sista oktober. Nu blir väl iofs livet aldrig "som vanligt" igen, men det börjar närma sig lite iaf. Hur som helst så visade sig min trötthet vara något så allvarligt som akut leukemi. Men jag har genomgått fyra cellgiftsbehandlingar och är idag fri från den. Det är fantastiskt! Men jag kanske skriver mer om det en annan gång.

Nu är det nämligen så att familjen Alvarsson ska ut på turné igen! Denna gång blir det till den dejlige ön Bornholm för att vara med på MTBO camp 2014. Bilen är packad och vi drar imorgon bitti. På vägen ska vi möta upp min pappa Björn som också ska följa med. Det ska bli fantastiskt kul att både cykla och inte minst att få träffa människor som jag inte sett sedan juni. Tyvärr har både Peter och jag drabbats av förkylning. Men jag räknar ändå med att köra nattävlingen imorgon kväll. Håll tummarna!

Nu ska jag sova, godnatt på er alla!
/Fredrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar