lördag 22 juni 2013

Feeling hot!

Sååå jobbigt! Det var varmt och jag var trött. Körde runt och tog alla kontroller, men mer än så var det inte. Min kropp funkar liksom inte. Den är bara seg. Orkar ingenting. När vi kommer hem ska jag ringa vårdcentralen (igen) och be dem ta infektionsprover på mig. Det är ju något som är fel. Att vakna med ont i nacke och huvud är inte kul. Att ständigt äta värktabletter känns inte så bra. Men tyvärr är det det enda som gör det uthärdligt. Men nu måste de lyssna på mig och göra en fortsatt utredning av något slag. Efter denna vecka ska jag satsa på att bli frisk och pigg. Det har tagit alldeles för mycket på mitt psyke med denna ständiga smärta. Att ha ont gör att andra saker blir så mycket jobbigare. Men, jag ska bespara er gnället.

Det finns mer att berätta om gårdagens tävling. T ex att Cissi tog EM-guld! Så himla kul. Att hon är bäst visste jag ju, men att hon fick till det och visade det för alla är ju superkul! Stort grattis! Oskar gjorde också ett kanonlopp och slutade på 19:e plats bland herrseniorerna. Peter körde bra ett tag, sedan blev han också trött. Det var ett högt berg som man skulle korsa ett antal gånger och det var ganska tufft att ta sig över. Antingen kom man på en väg och den var seg och lång. Eller så kom man på en sjukt brant stig som gick genom ett nässelsnår. Där var man tvungen att gå uppför och då kom familjen fluga med hela sin släkt och de var inte trevliga.
Gjorde midsommarkrans till Cissi igår och efter prisutdelningen var vi ute och åt. Idag ska hon och Anders köra en stafett tillsammans. Vi andra ska heja och sen är finns det öppna banor att köra. Det blir packning i ef också och ikväll bankett. Imorgon åker vi hem. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar