tisdag 21 augusti 2012

Crasch boom bang

Det har inte direkt varit en lyckad dag för Sverige. Tre killar punkade, Cissi stämplade fel, jag drog av kedjan och skrapade upp knät, Peter kraschade och fick lårkaka, ont i revben och en ram som gick av.  För övrigt var det många som gjorde stora missar. Det är nog egentligen bara Sanna och Filip som är nöjda. Trist dag, kan man lugnt säga. Peter ska nog få låna en cykel, så det ordnar sig. Hur illa det är med revbenen vet vi inte än. Har köpt ett lager med Voltaren och Alvedon. Men, imorgon är en annan dag med nya möjligheter.
Just nu är vi faktiskt på själva VM-invigningen. I cirka 20 min har det dansare ungersk folkdans, mycket intressant. Lite långtråkigt faktiskt. Nu kommer det en sångare som sjunger 'I want it all'. Vilken kille!
Och svaret är ja, om någon undrar alltså, det har varit varmt idag också. 35 grader! Det är normal temperatur för oss nu.
Imorgon är det medeldistans. Jag hoppas kunna genomföra ett lopp som jag känner mig nöjd med. Jag hoppas innerligt också att alla grejer håller för alla.
Hörs!
Ps Killen sjunger nu sin sjätte låt Ds










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar