söndag 12 augusti 2012

Nej men, inte ska väl vi...?

Vi var på semester i Danmark i början av denna sommar då jag blev uppringd av förbundskaptenen i mtb-o som frågade om jag och Peter var intresserade av att vara med på VM i augusti. Vad säger man? 37 respektive 39 år och få chansen att delta i ett VM. Ja, sa jag, bara vi kan fixa barnvakt och får ledigt från jobbet. Detta ordnade sig (ett stort tack till alla inblandade) och om 5 dagar åker vi.
Jag ljuger inte så mycket om jag säger att denna sommar har handlat en hel del om träning och fixande inför resan. Barnen har nog inte märkt av det så mycket (skulle vara Peters låååånga och måååånga sittningar framför datorn för att ordna först flygbiljett och sedan det som varit mest besvärligt - hyran av bil). Vi har hunnit med en hel del semestrande också som badning, hälsat på gamla kompisar, fått besök, varit på västkusten och i Småland samt tältning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar