torsdag 20 juni 2013

Puh!

Att starta uppför en slalombacke är spännande. Vägen upp till startpunkten var så för alla igår på stafetten. Jag körde ju sträcka två i vårt andralag. Kajsa kom in samtidigt som förstalaget. Sanna gjorde, enligt henne själv, sitt sämsta lopp någonsin. Trist. Så Helén och jag gav oss iväg samtidigt, men såg sen inte av varandra förrän på slutet. Jag gjorde en lång extralov till en kontroll, annars var det ett lopp där fokus var att ha koll på läget även om det skulle ta lång tid. Agnes avslutade helt ok för oss och i det andra laget valde Cissi att stå över sista sträckan eftersom det ändå gått dåligt och hon är lite halvkrasslig.
Peter gjorde ett bra lopp, men de andra två gjorde inte direkt sina bästa lopp.
Var ute och åt på kvällen istället för osten och skinkan i vår bamba här. Trevligt.
Idag ska jag, Cissi och Helén köra om sprinten. Det ska bli kul. Förutom grinden som inte var öppen i måndags så gick det ganska ok. Idag blir det dock lite mer skogskörning än i måndags.
De andra har vilodag, men ska väl ut och cykla lite också kan jag tänka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar