tisdag 18 juni 2013

Värdelöst

Jag är för dålig orienterare. Var helt borta idag. Vilse helt enkelt. Helt vilse. Det var jag och kontroll nr 53 i skogen. Ingen människa. Absolut ingen. Bara mygg. Och jag skulle inte ha nr 53. Förstod inte var jag var. Bestämde mig till slut för att köra på kompassen mot en stor väg. Tog vänster och sen till mål. Känns som om jag inte har cyklat idag, inte tagit ut mig. Bara flummat i skogen. Men imorgon är det stafett. Det blir jag, Kajsa och Agnes som får köra ihop. Juniortjejerna och jag, känner mig ung:-).
De andra seniortjejerna gick bra, Cissi körde t om så bra att hon tog silver! Fantastiskt bra! Superkul! Morgondagens förstalag består av Sanna, Helén och Cissi. Kommer gå kanonbra!
Peter körde bra idag. Tyvärr läste han fel till en kontroll och i och med det glömde han ta en. Trist. Men i övrigt bra kört. Bäst var Oskar.
Just nu är vi på väg hemåt. Juniorerna har just startat, men vi vill hemåt för att äta och tvätta. Vi hoppas på att lille Oskar gör om gårdagens bravad.
I herrarnas stafett imorgon kör Peter första, Anders andra och Oskar tredje. Det blir att ta hand om en nervös man imorgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar