torsdag 25 december 2014

63:49 minuters lycka



I det gula huset bor jag

Jag har varit ute med min mtb idag och det var alldeles, alldeles underbart! Det gick inte fort, jag körde inte långt, men det var soligt, kallt och väldigt fint i skogen. Tog en tur ner till havet och förbi nudiststranden (nej, ingen där), bort till intervallbanan och körde ett varv och sedan cruisade jag på några stigar och avslutade med lite asfalt. Det var helt fantastiskt. Blev inte svettig och inte andfådd (eftersom det inte var mitt mål, hade nog kunnat fixa det lätt...), bara lycklig! Så det blir nog fler turer framöver. Tyvärr ska det bli kallare, men bara det inte blir en massa is så ska det nog funka bra. Blev till och med jagad av en hund, så det kändes som ett helt normalt cykelpass.











Igår gick mamma och jag en promenad längs med havet och träffade på highland cattles och en uppfluten kajak (som Peter tyckte att vi skulle tagit med hem, ehhhh, hur då?). Tog ytterligare en kort promenad på kvällen och lite av det har jag fått sota för idag. Skulle följa med mamma ut i eftermiddag, men jag fick ont i benen, så jag tog en bergbestigning istället och träffade på en liten mink. Jättefin! Men alldeles för snabb för att jag skulle hinna fota. Söt var den i alla fall.






Tänkte visa er lite fler gamla bilder, främst från Virserum.


Den här är underbar. Det är 4a och 4b när vi är på lägerskola i Fridhem utanför Virserum. Känner ni igen er och de andra? 


Patrik, Johan, Janne och Markus


Anna Ö lucia


Jag var lite kär i Erik


Musikbegåvning


DM i terrränglöpning i Gamleby



Skidträningsavslutning





Skidläger i Lindvallen




Sen måste jag bara visa den här. 
Den är från 1998, visst är Peter matchig? 
Gissa vilket märkesspons han hade ;)




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar