fredag 19 december 2014

Äntligen





Jag får åka härifrån!!! Ja, ni läste rätt. Trots att de vita är låga (0,4) så stiger alla andra värden som de ska, vilket betyder att benmärgen är frisk och är på gång. Så det spelar ingen roll om jag är här eller om jag är någon annanstans när den ska fortsätta att stiga. Fattar ni! Jag kommer få andas frisk luft om några timmar! Nästa gång jag skriver något är det på pensionat Långasand.

Ha en fantastisk dag, mina vänner! Ett jättestort tack för alla som följt mig så här långt och som peppat och stöttat och skrivit till mig på olika sätt. Ni har varit fantastiska och hjälpt mig massor.


2 kommentarer:

  1. Åh Freddie! Jag ryser när du skriver det här! Så grymt härligt och fantastiskt. Hoppas du nu får en välförtjänt julhelg trots att det inte blir med dina barn å Peter, men jag är nog ändå gladast över att din benmärg verkar ha kickat igång : ) Stor kram!

    SvaraRadera