måndag 8 december 2014

El sol brilla


Solen skiner och himlen är blå. En perfekt utedag! Hoppas att några av er utnyttjar den. Jag röstar på en riktigt lång cykeltur, sen lunch hemma och även en liten promenad innan solen går ner. Ni som faktiskt har möjlighet att gå ut i solen, gör det idag!

Det var just rond här. Idag var det doktor K, han är bra. Han berättade att idag är jag på pånyttfödd på fjärde dagen. Och det är ju faktiskt sant! Sen berättade han ju också att mitt blod och donatorn blodgrupp och sammansättning är ju exakt samma, så att om jag gör ett brott så kan ju donatorn bli anklagad. Funderar på vad jag ska hitta på? Just nu är det ju lite svårt eftersom jag är isolerad sedan idag. Men när kommer ut så... Vi diskuterade också varför jag mår så dåligt på kvällarna. Men det beror nog på att min illamåendetablett som jag just nu inte synkar med knopp och kropp. Så nu ska vi testa en annan. Hoppas att det blir bättre för jag lider en hel del på kvällarna. 

Vet inte riktigt hur jag ska fördriva dagen. Ska jag kolla på en film? Titta vidare på Orange-serien? Börja i en ny bok? Har ju fortfarande inte tittat på ett enda avsnitt av julkalendern heller. Och sen har jag ju missat några avsnitt av den där serien på svtflow där de gift sig fast de inte känner varndra. Ja, det finns ju en del att titta på. Jag kan ju också försöka utnyttja roomservicen så mycket som möjligt genom att plinga på klockan och begära in saker. Men det känns som om det är dumt att redan första dagen som inlåst utnyttja systemet till fullo. Känns inte som om jag blir så poppis då. Peter kommer vid lunch också och stannar nog ett tag. Vi måste nog diskutera julklappar. Jag ska ju också bli tankad med blod idag, det var visst på 81. Problemet är ju att då kommer jag ju bli jättepigg till kvällen. Blir väl hinderbana här inne då... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar