fredag 5 december 2014

På plats


Här har vi dem, mitt nya liv! Anlände kl 02 inatt till US, Linköping med en kurir från London. 8.45 i morse hamnade de i mina blodbanor och nu håller vi tummarna för att det här går smidigt. Jag försöker prata snällt med dem så att de ska gilla mig. Har annars haft en rätt jobbig dag, med mycket illamåeende och ont i kroppen. Det var inte riktigt så som jag hade tänkt mig denna dag. Har legat massor i sängen och varit rätt risig. Men efter att ha sovit några tummar i eftermiddag så har jag nu piggnat till. Och tur är väl det, för nu har delar av tjejgänget kommit hit och ska umgås med mig. Det blir perfekt!

Ha en trevlig fredagskväll!

Kram

2 kommentarer:

  1. Det är fantastiskt att cellerna har kommit, och det är verkligen otroligt underbart att någon har tömt ur sig cellerna just för din skull! Jag blir verkligen rörd av det och så glad att du fått chansen att få tag i celler. Jag har varit bortrest en vecka på kurs ute i obygden men har nu läst ikapp på din blogg. Hoppas att du fått en bra dag idag och fått extra mycket energi och hopp inför isoleringen. Startar den nu? KRAM

    SvaraRadera
  2. Tänker på er och håller tummar & tår för att allt ska gå bra!
    /Joakim & Åsa

    SvaraRadera