måndag 1 december 2014

Cuniculus


För er som är sugna på att testa kommer här en länk till ett recept på hur man kan tillaga kanin. http://www.tasteline.com/Recept/stekt_kanin_med_gnocchi_och_kantareller Det är inget som jag har testat idag. Jag har istället fått antikroppar från kanin. Enkelt sagt så ska det skydda min kropp mot de nya cellerna. Ska genomgå samma sak imorgon och på onsdag också. Idag har vi tagit det mycket lugnt för att se hur min kropp reagerar. Det har gått bra. Jag fick lite feber och väldigt ont i huvudet efter lunch bara. Från kl 9.30 till 14.30 var jag på rummet och hela 17 gånger tog de min temp, blodtryck , puls och mätte andningar. Det måste vara rekord för mig på samma dag! De första två timmarna gjorde de detta varje kvart så då hade jag en personlig nanny där inne, vi kan kalla honom Simon. Han är rätt så ung, förr -87 så han hade inte koll på den rätta musiken från den tiden. Vi fördrev tiden till att kolla youtubeklipp på fantastiska låtar och andra fenomen. Bl a dessa:











Och så några husmorstips från denna kvinna 



samt en fantastisk video nedan


https://www.youtube.com/watch?v=DUVgqgUWEQM

Tror inte att Simon blev upplärd, men lite inspiration har han fått.

Jag är verkligen jättetrött så jag orkar inte skriva mer. Hade tänkt om mitt mycket trevliga besök av Pia som jag fick fick diverse juliga saker av samt lite näring. Hon vallade mig också en kort sväng runt sjukhuset (efter det att jag övertygat sköterskorna om att jag hade telefon med och att jag inte var ensam). Nu blir det sängen och lite Orange is the new black.

Avslutar med lite kanin på olika sätt. Natti natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar